Thursday, November 19, 2009

fuh.. terasa ringan kepala aku.

i guess the title tells it all. erm. yeah. my head. much lighter. since then. i've said what i've kept. puas. sangat-sangat. tapi tak sangka. ada yang tak boleh terima. ada yang berubah muka. eh, aku kisah ke?. erm. yeah. kisah sangat-sangat. i care bout you. and you too. takpelah. aku tegur sbb sayang. harap dia sedar. tapi tadi macam tersentak sangat-sangat. nasib baik ade yang backup. takpe.kejap. kenapa post aku byk noktah?. erm. yeah. aku tatau. betol. tak tau. tapi tadi tak habis cakap lagi. myrabell dah cantas dulu. takpela. someday. somehow. kalau dah taktahan sangat. erm. yeah. so. else? takde. ok then.

akukahkunangkunangitu,
yangdilupakanorang,
ketikamentarimenyingsing,
lalucerahnyacahayamentariitu,
menyilaukanaku,
membutakanaku,
hinggatidakterlihatolehku,
pelangiyangkucariitu.

and yes. i miss you, nani.
FaTiMaHZaHRaZuLQaRNaiN

No comments: