Tuesday, October 6, 2009

05/10/09: ALHAMDULILLAH..

tak tahu nak cakap mcmne. syukur sgt2 ke hadrat ilahi. alhamdulillah ya ALLAH. aku dan shera rusman dah OKAY! die minta maaf mse pagi2 hari isnin ni. aku pon tak tahu camne nk react. sgt2 terharu. doa dah dimakbulkan ALLAH. moga2 ukhuwah kekal selamanya. amiin.

about zirah lak, no comment so far. dunnoe why terlalu sukar untuk kitorang okay balik. well, aku pon klu terserempak ngan dia takde la nk bgik salam pon. FYI, AKU TAKKAN MINTAK MAAF NGAN KO! noktah. klu pasl hal lain tu, ya. tapi bkn hal yg u-knew-so. harap ko sedar. bkn niat aku untuk aibkan ko atau malukan ko as that is what u've done. kalau ko rase berjauhan macam ni adelah perkara terbaik, aku takkan bangkang. i just feel sorry for you. aku takut ko akan hanyut jauh. ya! aku akui, terlalu byk yg kita tempuhi. our friendship, undefine. harap ko sedar ape yg ko lkkn. aku cuma mmpu doakn ko dpt petunjuk dan hidayah dari ALLAH.

hamba-MU,
FaTiMaH ZaHRa'

No comments: