Thursday, October 1, 2009

KELEMAHANKU: packing baju..

salam bloggers.
start esok ( friday) till sunday ade camp kat skola. huh.. mmg arr excited tpi I CAN'T LIVE WITHOUT MY ROOM! sumenye ade fungsi yang tersendiri. rse cam nak kopak je satu bilik nih bawak gi skola. geram btol. tdi baru start nk packing barang coz klu aku pack awal2, msti ade yg tertinggal. trust me, it happens ALL the time la. aku amik laa baju2 yang nak bawak.
tshirt labuh
telekung
tafsir quran
seluar
PJs
sport shoes
slippers
etc. etc.etc.


banyak laa yang penting. even comforter pon aku bawak. can't sleep without it.lepas dah siap2 tu.. aku macam.. EH?! asal byk sgt nih?! aku cakap ar ngan ayah aku, aku nk gi skola ngan die coz SEGAN gile klu bwk brg byk2 pastu tumpang orang. haha. sian cik zailan. ayah aku kate: banyak sgt ke imah ( kt umah je eh. xmacho tol) ? aku pun tunjuk arr barang yg aku nk bwk. ayah aku sengih je smbil berkata: aii..ko nk dok skola tu 3hari ke 3thn?!
aiyoo... banyak sgt ke? ayah aku kte klu nk die yg antar gi skola kol 6.20 pgi. aku tak kisah. mmg slalunye kol 5 aku da bgn. tapi ermm..tak seram ke skola tu awal2 cam tu. and anyway,
AKU NK LEPAK MANE?
aku start arr pikir balik. argh.. subuh gajah pun subuh gajah arr. janji aku tak segan esok. barang2 yg mcm org pindah rumah ni aku ltk dpn pagar asrama je kot. ok la tu. takkan arr ade lak yg nk amik baju2 aku. melampau arr tu bai!


tu je arr post aku kli nih. aku tak leh arr nk janji2 bagai kononnya takkan gune tenet la,tak on9 la. not me k. coz aku tahu aku mmg akan langgar jnji tu. faham??


till then..
TiM aka Sn

No comments: