Sunday, March 20, 2011

with love.. ALWAYS!

          assalamualaikum!



17 mac 2011-
 I mark it in my calendar as


*drumroll*

"hari paling precious dalam sejarah 2011*

haa? nak tahu kenapa?

nombor lima








sumayyah  si rambut kerinting buah hati aku ni, wah, dah besar sekarang. last aku jumpa dia masa dia 2-3 tahun gitu. sekarang dah petah bercakap dan dah enam tahun dah pun!


nombor empat

menu- BBQ gitu. hahha. google jelah. gambar banyaknya aku dan sumayyah aje. yang lain candid habisan. haha. karang aku letak ngamuk pulak beliau yang terlibat dalam gambar tersebut. *bahasa tunggang langgang*


nombor tiga

almost semua students 5ikram dulu datang. *yang tak datang tu, rugi mehhh*
haha, aku saja je nak buat ayat berbaur provocation, biar diorang terasa bersalah hingga ke ulu hati.
bhahahahaaha.
and aku berborak as if semalam masih hari persekolahan aku.
wah! obviously kita tak awkward pun kan?
haha.
itu yang paling best.


nombor dua.

yelah, tak complete suatu acara itu kalau takde icecream
*auta kot*
teacher suruh jejaka-jejaka tampan  pergi beli aiskrim.
but too bad, aku takde masa aiskrim neopolitan di buka.
cet!
last-last aku bantai aiskrim vanilla segelas dengan sumayyah.
*tapi sumayyah makan dalam kon*
to be frank aku tak suka vanilla.
not as much as my crave for chocolate.
aku cakap: alaa, tak sedap la aiskrim nii. *merungut*
sumayyah: bersyukur jelah, semua aiskrim kan sedapp??

*aku terpempan, terpukul, tamparan hebat gitu*
*budak kecik pun tahu "BERSYUKUR" tau tak?*



nombor SATUUUU!!!


cik timah driving all the way dari rumah sampai ke lavender height , tanpa pengesahan JPJ dan ditemani cik amy, di dalam MYVI hijau, tanpa pengetahuan ayah pun!!!





oh ya! dan kelmarin juga ibu. ayah dan seisi rumah *kecuali aku* telah berangkat pulang ke kampungku di perak untuk sleepover beberapa malam dan jemput opah balik rumah balik. haha. *ayat macam tunggang langgang* so, that's how it works. they left at 10.30am. and that's also why i'm late, kawan-kawan! i know i'm in charge untuk cooking and cutting and stuffs *cett! poyo*

tapi, untuk menjayakan plan jahat ini, aku terpaksa tunggu mereka bertolak ke menuju ke lebuh raya untara selatan, barulah kira selamat, aite? anyhow, 19mac 2011, ayah dah tahu dah. aku rasa macam bersalah pulak rahsiakan benda cool gila macam ni dari pengetahuan ayah. bhahaha.

so, siapa terkejut nampak cik timah naik myvi *oppss* drive myvi!

wah, riak lagi.
anyway kereta aku sepah korang guna jugak kan?
tak payah komen tisu bersepah kat rear seat. kecoh jah!

aku bangga dapat buat kerja haram ni. kira cool la tu sebab aku perempuan dan jarang perempuan buat macam ni kan?



P/S: THANKS KEPADA KAWAN-KAWAN YANG WISH AKU "HAPPY BIRTHDAY" DARI SEAWAL-AWAL HARI PUKUL 12 TENGAH MALAM TU SAMPAILAH YANG BARU WISH "HAPPY BELATED BIRTHDAY" TADI.


P/S II: AYAH TEXTED ME :

" BIBIK! HAPPY BIRTHDAY. SIAN BIBIK BDAY TAKDE KEK. :P"

CET! AKU BALAS :

"TAKPE, BIBIK DAH DAPAT HADIAH PALING PRECIOUS DAH SEMALAM"

*AYAH STILL TATAU AKU DAH DRIVE MYVI MASA NI*


P/S III: SILA WISH "HAPPY BELATED BIRTHDAY CIK TIMAH" SEBAB AKU SENTAP KOT, RAMAINYA TAK WISH AKU. SOB SOB. BIRTHDAY AKU 18 MAC 2011. PAHAM?


6 comments:

aDik said...

sori r tim, aku lupe sesgt bfday kau. aku bru perasan bfday ko mase ari sbtu. then, aku malu la nk wish lelmbt ni. trus diam je. anywy, HAPPY BIRTHDAY!!

SORRY,again im late! hehehe

iffah said...

salam, cik timku yg kiut!
mesej yg kau antar tu ke hp mak aku..hr tu mak aku bacakn...time kasih bebyk...love u~~
aku bknnya lupa b'day kau...cuma asyik lupa nk log sini, tuk wish. x pe la, sempat lg kot skrng...HAPPY BELATED BIRTHDAY!! tim dh tua! hehe

lg satu, aku nk gmbr2 candid bagai tu sume boleh x? dgn apa2 lg gmbr2 5 ikram yg ada dlm galeri kau (antaranya masa b'dy teacher yg aku absent tu). cdgnya, nk buat video klas. klau ada short video pun bleh gak (byk plak cekadak aku ni!)
send kat emel bleh?

thank you, tim!

TiM said...

cam byk je? kau ada youtube downloader ark? vids bday teacher azlin ada kat youtube. kau bukak channel aku

TiMZuLQ

search je kat youtube.
gamba2 5ikram yg lain nnti aku masukkan kat imageshack.

nnti emel ngan pword aku bagi kau.
emel kau ape meh??

Anonymous said...

ok. vid tu dh ambik dh, cuma ingat nk yg better quality. tp rasanya ok dh tu kot.

yg gmba2 len tu, don't worry. aku nk buat private collection je.

ni emel aku: qudwahhasanah_ams@yahoo.com.my

shahira rusman said...

happy belated birthday timahh. so sorry sbb lambat, anyway, sweeeeeet 18 girl :D

TiM said...

shera: mu baca blog aku? haha. tenkiu yang!