Thursday, March 24, 2011

aku menemui cinta dalam hidupku.

assalamualaikum reader (s).

haii, nak cakap macam mana? semenjak dua menjak ni, dilanda angin rindu aje. bak kata orang dolu-dolu, mandi tak basah *gebang*, tidur tak lena *tak cukup sebenarnya*, makan tak kenyang *berhenti sebelum kenyang der.*

alahaiiiiii.


semenjak dua menjak ni, hati dilanda resah aje memanjang. terbayang hari-hari yang lalu bila aku bersamanya, rindu saat-saat itu. sekarang bila dah tak jumpa dua tiga hari, wahhh, rasa nak berlari pergi kat dia.



kau kunci cintaku di dalam hatimu?






kau tahulah, aku ni sikit-sikit nak emosi. biasalah, orang perempuan kan. tapi kalau lu ingat wa nak curhat (curahan hati) kat sini, lu dah salah besar der. sori la wa cakap sama lu... (ehemm, mind your language!). *oppss, sorry-sorry.

okay, alang-alang menyeluk pekasam, habis busuk tangan alang semuanya. (WTH?) okay serius. alang-alang kau dah terasa nak baca lagi kan? so aku cerita jelah. haaa, sebenarnya yang aku nak cakap ialah tentang passion yang aku baru temui, yang aku baru rasa. wahh, gitu. pengalaman bekerja dan mendapatkan wang hasil titik peluh kita sendiri, priceless weh! *ceh, mentang-mentang dah jual barang, main price-price pulak dia. hahaha.

aku kerja kat situ adalah 12 hari je, sebab lagi dua hari aku menggatal cuti. haha. tapi alhamdulillah, everything goes well. sekarang aku balik rumah tanam anggur jadi penganggur terhormat semula. baliklah aku ke dapur. buat kerepek pisang ke, lepat ke, pisang goreng ke (pisang ada 4 tandan kat rumah, penat makan pisang).

dapatlah merasa duit RM260 untuk 12 hari tu. kalau aku duduk rumah 12 hari takde masuk de duit, pahala je (insya Allah) masuk. haha. okaylah tu. jihad tau tak! haha. sekarang nak apply kerja buat kuih kat YADAN'S FOOD INDUSTRIES. weee~~.



P/S: atok datang nak bagi hadiah tadi, aku tunjuk slip result aku. dia kata : "SEBELAS JE? AYAH DULU TIGA BELAS." oh myy??? padanlah ayah macam tak heran je result aku. cettt.

P/S: nana (my cousin kat shah alam) dah post kat wall (fb) kata ada hadiah special untuk aku. ape lagilah diorang ni.

P/S: thanks again. beribu-ribu juta gazillion thanks kepada guru-guru tak kiralah di sekolah atau di luar sekolah mahupun yang aku jumpa masa mana-mana perkampungan. jaso ekau tak dapek den nak baleh. (my 'nogori' slank sucks)

P/S: haha, pengalaman yang kelakar bila pergi sekolah tadi. macam artis lah pulak. sebelum ni aku ala-ala invisible je. haihhhh. pelik dunia.

4 comments:

~i'm the flying birds~ said...

haha tim.... congratz ya...

TiM said...

tenkiu yang!

[Dr Nu@r] said...

huuu. congrate to you :)

thats really impressive! :)

TiM said...

tenkiu.