Wednesday, December 30, 2009

102-BAJU SEKOLAH DAH SIAP!!!

salam.
semalam ibuku dan ayahku keluar.
katanye nak ke KL sbb nk dftr opah utk umrah.
alhamdulillah, tahun depan seminggu sblom cuti sekolah aku berangkat ke sana.
tapi singgah jordan dulu ye.
nk tengok laut mati,

anyway, ibu singgah KM plaza amik baju skola.
bawak balik.
bagi aku.
aku bukak plastik tu and aku terkejot!!

"NAPE KALER DIE MACAM NI?"

ayah cakap: haa.. kan! ayah rase macam pekat sikit? btol tak?
aku cakap: asal pekat sangat ni. pepel dia dah salah.
mak aku cakap: okay lah tu. lame2 esok, pudarlah.

WEH. BERASAP WEH.
tudung dia aku beli kain sendiri.
tunjuk kat acik tukang jahit tu.
dia kate kain dia pekat sikit je dari tudung aku.
aku pun, okay je la. aku xpect sikit je beza.
ini bila dah siap. macam tudung aku tu tudung lame plak.
as if tudung aku yg dah kepam.
baju pekat semedang, tudung cair.
aduh., sabar je la.

tapi takpe, aku nk msok skola gak.
aku tak sabar nak tahu sape classmate aku yg baru,
takde la aku expect dpt msok klas bintang.
w/pon ecah kate konfem aku masuk sbb KDT aku ok.
lantak la. tak kisah.
tgk jodoh la.
tapi aku still nk classmate mse 4 isl dulu.
dorang paham perangai aku. haha.

i miss 4islah,
FaTiMaHZaHRa'ZuLQaRNaiN

No comments: