Wednesday, April 6, 2011

one word.

LULUS.

*dan aku sayang abang JPJ tu.

14 comments:

Anonymous said...

pergilah kahwin dgn abg jpj tu, dia ada crush dgn kau sebenarnya.

Maryam Alini said...

TAHNIAH. aku sepatutnya JPJ harini gak doh.tapi org tu mintak tangguh sebab tester tak cukup. so aku tangguh ah. sedihh wuu next week. wish me luck okaaay :)

shera said...

eleh,, aku dah lame dah P. :p

TiM said...

anon: shadap lah kau!

maryam alini: ouhhh. ok. gudluck..

shera: cet! apa guna dpt P tapi tak blh bwk kete lagi. huahuahauhaua. *sila menangis dan hantuk kepala kat keyboard sekarang.*

shahirah said...

sampai hati ko ngutok aku timah ,, isk isk :'(

TiM said...

eleh. tu pon nak sentap. alaaa, mucuk-mucuk-cayang. jangan nangis yee. meh mamam meh.

shera said...

taknokk. merajuk :(

TiM said...

eh budak ni. penampor nak?

shera said...

nak2. haha eh timah, ko ade baju kurung kaler putih?

TiM said...

takde. awat? nak pinjam tuk nikah ke? hahhaa.

shahirah said...

eh eh, mmg nikah. dgn anuar zain. dia ckp aku sweeet pakai baju putih. haha takdelah. ade org nak brtunang. so, aku jadi tukang bawak dulang. ermm, masalah btl nak cri baju :(

TiM said...

ouhhh. tukang bawak dulang. aku punya besauuu. kau nak ke bai? tapi bukan plain putih laa. baju tu ada pattern, tapi tanah dia putih. corak dia hitam. alaaa, baju indon yg kau nmpak mse kelas PQS uh. nak ke? indonnnn gile.

shera said...

takpelah. aku pun muka dah mcm org indon sikit kan. haha nak tgk dulu la. bila free?

TiM said...

free je esok (jumaat). pagi smpi tengahari aku kat umah. kalau petang tu, aku kena kuar amek adik aku balik skola. gtau ar sblm dtg. tp jgn gtao kat sini. takut tak smpt tgk. call nombo umah ke, fon ke.