Tuesday, April 12, 2011

Status Permohonan biasiswa PETRONAS

Salam sejahtera daripada Unit Penganjuran Pendidikan PETRONAS







Tahniah!






Anda telah disenarai pendek untuk mengikuti Program EduQuest Camp bagi pemilihan Program Penajaan Pendidikan PETRONAS.



Anda telah disenarai pendek untuk kursus berikut :-

Program : Universiti Teknologi PETRONAS


Kursus : Sarjana Muda Kejuruteraan Kimia

Program PETRONAS EduQuest Camp akan diadakan pada:-
Tarikh : 20 - 21 April 2011 (Rabu & Khamis)
Lokasi : Universiti Teknologi PETRONAS,
Tronoh, Bandar Seri Iskandar, Perak








Sila rujuk kepada lampiran Surat Panggilan Program PETRONAS EduQuest Camp dan Panduan Penyertaan, Surat Tanggungrugi Akujanji dan Senarai Semakan Dokumen untuk langkah lanjut.

Sila pastikan anda hadir ke Program EduQuest Camp ini. Ketidakhadiran akan mengakibatkan permohonan anda terbatal.



okay, aku dah mula rasa takut yang amatttttt. Ya Allah, tak sangka pulak dapat masuk senarai pendek. tapi selang KEM Yayasan TM dengan KEM EDUQEUST ni hanya beberapa hari sahaja. sungguh aku takut aku tak prepare seeloknya. lagipun cuba kau tengok kem ni kat mana? bertempat di UTP tau tak? apa aku naik train ke? sebab tak mungkin ayah hantar macam kem YTM kat bangi tu.

PS: siapa dapat? tell me please, jangan buat aku cuak nak kena pergi sorang-sorang. i hate new environment.





3 comments:

syazwani said...
This comment has been removed by the author.
syazwani said...

dapat kos apa??

TiM said...

kat UTP dpt offer untuk chemical engineering. haha.